آچار دیگ جمع کن _ آچار رادیاتور

3,650,000 تومان
دیگ جمع کن RSCO مشخصات : از دیگ جمع کن شوفاژ جهت بستن دو طرف دیگ موتور خانه استفاده می شود. تمام فولادی قطر شفت : 28 میلیمتر طراحی منحصر به فرد و ارگونومیک دارای 4 عدد میله یک متری 4 عدد مهره و 2 عدد بوشن سیستم...
485,000 تومان
آچار رادیاتور RSCO مشخصات : از آچار رادیاتور جهت باز و بسته کردن انواع پره های رادیاتور استفاده می شود. طول کارکرد مفید : 60 الی 70 سانتی متر تمام فولادی دارای سری دو پر ( دو سو )  امکان باز و بسته کردن 95 درصد...
385,000 تومان
آچار رادیاتور RSCO مشخصات : از آچار رادیاتور جهت باز و بسته کردن انواع پره های رادیاتور استفاده می شود. طول کارکرد مفید : 60 الی 70 سانتی متر تمام فولادی امکان باز و بسته کردن 95 درصد رادیاتور های استاندارد طراحی...
نمایش 1 تا 3 از 3 مورد

آچار دیگ جمع کن

آچار دیگ جمع کن یکی از ابزار های مهم و بسیار پرکاربرد می باشد که برای تعمیر کردن و مونتاژ دیگ های موجود در موتورخانه استفاده میشود.

دیگ های موجود در موتورخانه از جنس چدن بوده و به همین دلیل بسیار شکننده و حساس هستند، از این رو برای جلوگیری از آسیب رسیدن به این دیگ های چدنی از آچار دیگ جمع کن استفاده می کنند.

قیمت آچار دیگ جمع کن 

برای مشاهده انواع قیمت آچار دیگ جمع کن می توانید به سایت رستگار صنعت مراجعه نموده و در بخش ابزار آلات تاسیسات محصولات خود را انتخاب و خرید خود را تکمیل نمایید.

آچار جمع کن رادیاتور

آچار رادیاتور که آچار کوبل رادیاتور یا آچار جمع کن رادیاتور هم نامیده می شود برای باز و بسته نمودن پره های رادیاتور، متصل کردن پره ها به یکدیگر و یا تعویض مغزی و واشر مورد استفاده قرار می گیرد.

بین هر دو پره یعنی محل اتصال دو پره ها مغزی و واشر وجود داشته و با گذشت زمان ممکن است در محل اتصال دو پره به دلیل فرسوده شدن یا خرابی مغزی یا واشر رادیاتور نشتی آب رخ دهد.

از این آچار برای تعویض واشر یا مغزی استفاده می شود.

همچنین برای تعویض یا اضافه و کم کردن پره رادیاتور نیز از آچار جمع کن رادیاتور استفاده می شود.

قیمت آچار جمع کن رادیاتور 

برای مشاهده قیمت آچار جمع کن آچار پره رادیاتور میتوان به سایت رستگار صنعت مراجعه نمایید.

ادامه مطلبکمتر نشان دادن

فهرست

منو سایت

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم