تعمیر و نگهداری پرس برقی گیربکسی رمس و یوپونور UP50

تعمیر و نگهداری پرس برقی گیربکسی رمس و یوپونور UP50
تعمیر و نگهداری پرس برقی گیربکسی رمس و یوپونور UP50

 

 

در این نوع پرس برقی لوله پنج لایه سرویس های دوره ای و به موقع بسیار لازم است زیرا نیرو در این دستگاه ها بسیار زیاد است و در بخش برقی این دستگاه ها تعویض ذغال و بلبرینگ های آرمیچر پرس لوله پنج لایه برقی بسیار لازم است زیرا این قطعات مصرفی می باشند و نیاز به تعویض دوره ای دارد و تعویض این قطعات از سوختن آرمیچر و استاتور جلوگیری می کند.

 

-تعمیر و نگهداری پرس برقی گیربکسی رمس و یوپونور UP50

ایرادات مربوط به آرمیچر :

در صورتی که جرقه در دور کلکتور آرمیچر زیاد است آرمیچر شما سوخته یا نیم سوخته شده است و یا استاتور شما دچار مشکل یا سوختگی شده و شما باید هر چه سریع تر دستگاه پرس لوله 5 لایه برقی را تعمیر کنید تا از خرابی و هزینه ها بیشتر جلوگیری شود.

 

ایرادات مربوط به گیربکس پرس لوله پنج لایه برقی :

ایرادات گیربکس معمولا به دو بخش زیر تقسیم می شود :

1-چرخ دنده

2-ماردون

که این ایرادات معمولا با صدای غیر طبیعی چرخ دنده ها و یا رد کردن فشار و یا عدم انتقال نیرو به پیستون پیشوان نمایان می شود , که برای جلوگیری از این مشکلات باید پرس لوله رمس را جهت سرویس و گریس کاری گیربکسی و بازبینی دنده ها به تکنسین ارجاع داده شود.

 

سرویس روانکاری و نظافت پیستون پیشوان و غلطک های دستگاه به طور دوره ای هر 6 ماه یکبار نیز از فشار بی از حد موتور دستگاه پرس لوله برقی و گیربکس دستگاه جلوگیری می کند.

 

خرابی مارادون :در خرابی مارادون انتقال نیرو به فک صورت نمی گیرد.

جهت جلوگیری از این موضوع مارادون نیاز به سرویس های دوره ای که شامل :

گیریس کاری و نظافت 6 ماه یکبار است که توسط تکنسین انجام می شود.

 

بخش فک و انتقال نیرو جهت پرس صحیح و جلوگیری از فشار زیاد به موتور ماردون و گیربکس که شامل نظافت و روانکاری است هر 6 ماه یکبار باید صورت گیرد.

 

کالیبره :

کالیبره و تنظیم نیروی پرس برقی لوله پنج لایه در رفت و برگشت پیستون نیز کمک زیادی در سلامت دستگاه می کند.

 

برای خرید دستگاه پرس رمس یا تعمیرات پرس رمس میتوانید به سایت رستگار صنعت مراجعه کرده و خرید پرس برقی لوله پنج لایه خود را انجام دهید و تعمیرات دستگاه خود را به ما بسپارید.

 

رستگار صنعت

تلگرام رستگار صنعت

پرس برقی لوله پنج لایهپرس لوله پنج لایه برقیپرس لوله رمستعمیر دستگاه پرس رمستعمیرات پرس رمسخرید دستگاه پرس رمسدستگاه پرس برقی لوله پنج لایهدستگاه پرس رمسدستگاه پرس رمس آلماندستگاه پرس لوله 5 لایه برقیدستگاه پرس لوله برقیقطعات دستگاه پرس رمسقیمت پرس برقی لوله پنج لایهقیمت دستگاه پرس لوله 5 لایه برقیقیمت دستگاه پرس لوله رمس
Comments (0)
Add Comment