چکه گیر

285,000 تومان
چکه گیر شیر آب شایان مشخصات : چکه گیر شیار شیر را از بین میبرد تا واشر کاملا به کفی بنشیند و شیر را آب بندی کند. ساخته شده از آلیاژ فلزی ابعاد : 5*5*8 سانتی‌متر با کیفیت ساخت بالا وزن : 0.15 کیلوگرم دارای فنر ایجاد...
185,000 تومان
چکه گیر شیر آب شایان مشخصات : چکه گیر شیار شیر را از بین میبرد تا واشر کاملا به کفی بنشیند و شیر را آب بندی کند. ساخته شده از آلیاژ فلزی ابعاد : 5*5*8 سانتی‌متر با کیفیت ساخت بالایی برخوردار وزن : 0.15 کیلوگرم دارای...
نمایش 1 تا 2 از 2 مورد

چکه گیر شیر آب

چکه گیر ها ساخته شده از آلیاژ های فولادی قوی است که در بخش های تاسیسات ساختمانی یا حتی استفاده خانگی کاربرد دارد.

وقتی شیر آلات دچار مشکل شده و آب به صورت مداوم چکه میکند بسیار ناخوشایند بوده و علاوه بر هدر رفتن آب باعث آزار و اذیت می شود. مواقعی وجود دارند که حتی با عوض کردن واشر هم نمی توان جلوی چکه کردن آب را گرفت. در این زمان برای رفع مشکل به وجود آمده می توان از چکه گیرها استفاده کرد. چکه گیر ابزاری است که با استفاده از آن شیار موجود در شیر از بین رفته و جلوی چکه کردن آب گرفته می شود.

روش استفاده از چکه گیر

در مرحله ی اول باید محل نشتی را پیدا کرده و سری چکه گیر روی قسمت نشتی گذاشته و از طریق دسته آن را به اندازه کافی محکم کنیم تا نشتی برطرف شود.

قیمت چکه گیر

برای مشاهده قیمت ها و خرید چکه گیر می توانید در سایت رستگار صنعت و در بخش ابزار تاسیسات محصول مورد نظر خود را انتخاب و سپس خرید خود را ثبت کنید.

ادامه مطلبکمتر نشان دادن

فهرست

منو سایت

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم