اتو جوش پلی اتیلن برقی چیست

اتو جوش پلی اتیلن برقی چیست

اتو جوش پلی اتیلن برقی چیست

 

اتو جوش پلی اتیلن برقی چیست

 

اتوی جوش پلی اتیلن یا همان هیتر جوش پلی اتیلن برای جوشکاری کردن انواع لوله و اتصالات پلی اتیلن مورد استفاده قرار می گیرد .

سایز اتوی جوش پلی اتیلن به صورت 160, 200, 250 , 315 , 400 , 500 , 630 و … میباشد. برای مشاهده انواع مختلف و قیمت این دستگاه حتما از صفحه اتو جوش پلی اتیلن دیدن نمایید.

نحوه سایز بندی اتوی جوش پلی اتیلن به این صورت است که وقتی میگوییم سایز 160 این اتوی جوش پلی اتیلن از سایز 25 میلیمتر تا سایز 160 میلیمتر را ساپورت می کند. قطر صفحه این اتو جوش پلی اتیلن نیز از 160 میلیمتر بزرگ تر است.

نحوه انتخاب سایز اتوی پلی اتیلن به این صورت است که صفحه اتو پلی اتیلن مورد نظر باید نسبت به لوله و اتصال بزرگتر باشد. اینگونه میتوان عملیات جوشکاری را به راحتی انجام داد.

به طور مثال اگر لوله شما 6 اینچ باشد می شود 160 میلیمتر. اگر از هرطرف 2 سانتی متر بخواهیم که فضای خالی داشته باشد باید از اتوی  5 اینچ یا همان 200 استفاده نماییم. اینگونه میتوانیم سهولت بیشتری برای جوشکاری داشته باشیم.

 

اتو جوش پلی اتیلن برقی چیست

نحوه کار اتو جوش پلی اتیلن برقی

 

نحوه کار اتوی جوش پلی اتیلن برقی نیز به این صورت است:

اتوی جوش پلی اتیلن را از محفظه خارج نموده و سپس آن را به برق متصل میکنیم.

بعد از روشن کردن آن دمای آن را نسبت به سایز لوله و ضخامت لوله و دمای محیط تنظیم می نماییم. پس از گرم شدن صفحه اتو پلی اتیلن و خاموش شدن چراغ اتومات آن لوله و اتصال را به دو طرف صفحه اتو می چسبانیم. زمانی که دو طرف اتو را چسبانده و لوله و اتصال داغ شده و حالت نرم و چسبنده پیدا کرد آن را از صفحه جدا کرده و به یکدیگر میچسبانیم.

شایان ذکر است که قبل از جوشکاری باید آماده سازی لوله و اتصالات را انجام دهید . برای مشاهده انواع مختلف و قیمت این دستگاه پیشنهاد می شود از صفحه اتو جوش پلی اتیلن برقی دیدن نمایید.

 

اتو جوش پلی اتیلن برقی چیست

اتو جوش پلی اتیلن برقی چیست

 

خرید دستگاه اتوجوش پلی اتیلن برقی رستگار صنعت در سایت رستگارصنعت به آسانی قابل انجام است.

همچنین شما میتوانید برای خرید اتو جوش پلی اتیلن برقی رستگار صنعت به صورت حضوری به فروشگاه رستگار صنعت مراجعه فرمایید .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.