اطلاعات عمومی دستگاه تست هالیدی

دستگاه تست هالیدی رستگار صنعت

اطلاعات عمومی دستگاه تست هالیدی 

 

اطلاعات عمومی دستگاه تست هالیدی

 

دستگاه تست هالیدی رستگار صنعت : در سه مدل 20Kv  , kv25 , kv30 می باشد.

تغییرات ولتاژ دستگاه به صورت  ramp و پیوسته بوده و می تواند روی هر ولتاژ دلخواه تنظیم شود .برای اطلاع از قیمت و مشاهده انواع این محصول همین حالا از صفحه دستگاه هالیدی تست دیدن نمایید.

دستگاه تست هالیدی دارای ولت متر دیجیتالی به صورت آنلاین متصل به خروجی می باشد. این ولت متر در هر ثانیه چندین بار از خروجی ها نمونه گیری کرده و ولتاژ خروجی را اندازه گیری و در اندیکاتور نشان می دهد. (seven segment)

 

 

اطلاعات فنی دستگاه تست هالیدی

 

تغذیه دستگاه تست هالیدی توسط باتری شش ولت با ظرفیت 5 آمپر ساعت قابل شارژ تامین می شود.

این باتری طوری تعبیه شده که در دسترس کاربر باشد. تا کاربر قادر باشد در مواقع ضروری نسبت به تعویض و یا بررسی های لازم اقدام نماید.

دستگاه تست هالیدی مجهز به شارژر باتری بوده و توسط یک کابل برق استاندارد که به همراه دستگاه عرضه می شود تامین می گردد.

دستگاه مجهز به اندیکاتور LED شارژ و LED دشارژ است. این قابلیت کاربر را قادر می سازد به طور پیوسته کارایی باتری را برای تامین انرژی راه اندازی دستگاه تست هالیدی مشخص نماید.

با عنایت به اینکه لزوم کار با دستگاه تست هالیدی ولتاژ بالا، بدنه عایق می باشد برای استحکام بیشتر case دستگاه از فیبر استخوانی ایتالیایی ساخته شده که اضافه بر عایق بودن کامل دستگاه استحکام بیشتری در مقابسه با جعبه های پلاستیکی داشته باشد.

 

نحوه عملکردو کاربرد دستگاه دستگاه تست هالیدی

 

دستگاه تست هالیدی در شروع کار دارای self-test بوده که به محض روشن شدن با صدای بوق تست انجام و پس از ان بوق قطع می شود. این کار آماده بودن دستگاه تست هالیدی را برای شروع مشخص می نماید. اگر دستگاه تست هالیدی بوق نزد و یا اگر بوق قطع نشد و یا اگر لامپ مربوط به  شارژ و خالی بودن باتری روشن شد به معنای عدم آماده بودن دستگاه تست هالیدی برای تست می باشد.

دستگاه تست هالیدی دارای کیف قابل حمل می باشد. از مزایای داشتن کیف سهولت در جا به جایی, ضربه گیری در مقابل شوک های وارده به دستگاه تست هالیدی و نیز عدم نفوذ خاک به دستگاه می شود.

 

همراه با دستگاه تست هالیدی یک عدد پروب (عصایی) برای جا به جایی فنر روی لوله و نیز در صورت نیاز یک عدد پروب جارویی ارائه و تحویل می گردد.

دستگاه تست هالیدی دارای یک عدد سیم زمین و یک عدد کابل برق برای شارژ دستگاه می باشد.

 

اطلاعات عمومی دستگاه تست هالیدی

 

اطلاعات عمومی دستگاه تست هالیدی 

 

کارکردن دستگاه تست هالیدی بسیار ساده است.

روی صفحه 2 عدد ولوم و 4 عدد LED و 2 عدد سوییچ نصب شده است. سوئیچ بزرگتر برای روشن و خاموش کردن دستگاه می باشد. با عنایت به اینکه درجه ایزولاسیون و هدایت الکتریکی در عایق های مختلف یکسان نیست و هیچ عایقی به صورت ایده آل عایق الکتریکی نمی باشد چه بسا در بسیاری از عایق ها موادی برای استحکام فیزیکی بیشتر ( مثل دوده ) استفاده می شود. این امر موجب هدایت در عایق ها می شود. لذا نیاز به تنظیم حساسیت دستگاه تست هالیدی می باشد که توسط کلید  (damp) و یک ولوم حساسیت می توان شرایط اپتیمم را تنظیم کرد. خصوصاً زمانیکه محیط دارای رطوبت بالاست و یا روی سطح عایق رطوبتی وجود دارد توسط سوئیچ کوچکی که روی دستگاه تست هالیدی است می توان حساسیت دستگاه تست هالیدی را تنظیم کرد.

ولوم دیگر برای تنظیم ولتاژ روی دستگاه تست هالیدی بر اساس جدول (صفحه بعد) نسبت ولتاژ به میزان ضخامت عایق مورد نیاز کار است که عموما توسط ناظر مشخص می شود.

 

ضخامت عایق (mm) mils ولتاژ تست
0.51 20 6.000
0.79 31 7.000
1.6 62 10.000
2.4 94 12.000
3.2 125 14.000
4.0 156 16.000
4.8 188 17.000
13 500 28.000
16 625 31.000
19 750 34.000

 

خرید دستگاه تست هالیدی در سایت رستگارصنعت به آسانی قابل انجام است.

همچنین شما میتوانید برای خرید دستگاه تست هالیدی به صورت حضوری به فروشگاه رستگار صنعت مراجعه فرمایید .  

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.