نحوه کار با لوله بر پلی اتیلن

لوله بر پلی اتیلن چگونه کار میکند؟

نحوه کار با لوله بر پلی اتیلن

 

خرید لوله بر پلی اتیلن

 

لوله بر پلی اتیلن ابزاری جهت برش لول های پلی اتیلن ، پی وی سی ، پلی پروپیلن و ….. است.

 

نحوه کار با لوله برهای پلی اتیلن بسیار متفاوت است.برای مشاهده این محصول پیشنهاد می شود حتما از صفحه محصول لوله بر پلی اتیلن دستی دیدن نمایید.

لوله بر لوله پلی اتیلن بر روی سطح پلاستیکی و کمی لیز قرار میگیرد. اما لوله بر لوله فلزی بر روی سطح فلزی قرار میگیرد. در نتیجه لوله بر های پلی اتیلن در مرحله برش به فشار بار بسیار کمی نیاز داشته باشند.

 

به طور مثال : شما اگر بخواهید یک لوله پلی اتیلن با سایز 4 اینچ و یا همان 110 میلیمتر را برش بزنید باید لوله بر سایز 50-127 را انتخاب نمایید.

ابتدا لوله پلی اتیلن را در گیره مورد نظر قرار میدهیم. سپس لوله بر را توسط ضامن باز میکنیم. بعد از آن لوله بر را بر روی لوله قرار میدهیم. سپس دسته پیچی اتنهایی لوله بر را به آرامی چرخانده تا تیغه لوله بر مماس بر روی لوله قرار بگیرد. (دقت داشته باشید که لوله مورد نظر نباید به هیچ عنوان دو پهن باشد. یا به عنوانی نباید از شکل اولیه خود که همان گرد است خارج شده باشد)

لوله بر پلی اتیلن رو یک دور به طور کامل بر روی لوله پلی اتیلن بگردانید. دقت داشته باشید که لوله بر در دور اولیه به یک میزان و با یک نیرو چرخیده است یا خیر.

اگر به یک میزان چرخیده باشد لوله شما کاملا گرد است. در این صورت میتوانید برش لوله خود را شروع کنید.

اگر در دور اولیه لوله بر به صورت بادومی حرکت کند یا بر روی لوله بازی کند لوله شما از حالت استاندارد خارج شده است. در این صورت امکان برش لوله با لوله بر پلی اتیلن امکان پذیر نیست.

در صورتی که بخواهید لوله پلی اتیلن خارج از استاندارد ( بیضی شکل ) توسط لوله بر پلی اتیلن را برش دهید امکان شکستن تیغ لوله بر پلی اتیلن ، کج بریدن لوله بر پلی اتیلن و یا کج شدن شاسی لوله بر امکان  پذیر است.

 

 

خرید لوله بر پلی اتیلن

 

نحوه کار با لوله بر پلی اتیلن

 

بعد از مماس کردن تیغه لوله بر و مطمئن شدن از صحت لوله پلی اتین دسته انتهایی لوله بر رو یک دور چرخانده و لوله بر را 180 درجه به جلو برده و دوباره برمیگردانیم و کم کم از هر دو طرف به برش اضافه میکنیم تا 360 درجه کامل شود.

دقت داشته باشید که اگر لوله بر را یکسره 360 درجه بچرخانید احتمال دارد که خط ابتدایی برش با خط انتهایی برش لوله در یک راستا نباشد.( به حالت رزوه کردن در می آید )

دقت داشته باشد زمانی که در حال برش لوله پلی اتیلن هستید در انتهای برش بار زیادی به لوله ندهید زیرا امکان گیر کردن تیغه لوله بر بر روی لوله بر وجود دارد.

 

برای مشاهده انواع لوله بر های پلی اتیلن در سایز های کوچک ، متوسط و بزرگ می تونید به صفحه لوله بر پلی اتیلن سایت رستگار صنعت مراجعه نمایید و همچنین برای مشاهده قیمت لوله بر پلی اتیلن بر صفحه داخلی محصول مراجعه نماید.

رستگار صنعت خرید لوله بر پلی اتیلن را برای شما عزیزان به راحتی امکان پذیر کرده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.