قیچی کابل بر دستی چیست؟

قیچی کابل بر دستی چیست؟

قیچی کابل بر دستی چیست؟

 

قیچی کابل بر دستی چیست؟

 

قیچی کابل بر دستی یکی از انواع کابل بر ها است که از آن برای برش کابل استفاده میکنند.

این کابل بر ها میتوانند برش کابل های ساخته شده از جنس آلومینیوم و مس را به آسانی انجام دهند.

کابل بر های دستی معمولا برای برش کابل های نازک تر و با قطر کمتر استفاده میشود. برای برش کابل های قطور معمولا از قیچی کابل بر هیدرولیکی استفاده میکنند.

قیچی کابل بر دستی را از آن جهت اینگونه مینامند که این کابل بر ها دارای دو دسته ی اهرمی شکل بوده که با فشردن آن ها به یکدیگر توسط دست کاربر عملیات برش کابل به آسانی انجام میشود.

 

قیچی کابل بر دستی چیست؟

قیچی های کابل بر دستی نیز معمولا در دو نوع متفاوت در بازار عرضه میشوند.

اولین نوع از قیچی کابل بر دستی را قیچی کابل بر دو دسته نیز مینامند. نحوه ی کار آن به این صورت است که برای برش کابل مورد نظر باید از هر دو دست برای فشردن اهرم های آن استفاده کرد. این نوع قیچی کابل بر برای برش کابل های کمی قطورتر و محکم تر استفاده میشود.

نوع دیگر قیچی کابل بر دستی نیز قیچی کابل بر تک دستی است. این نوع قیچی کابل بر دستی سایز کوچکتری نسبت به نوع اول داشته و برای کابل ها و سیم های نازک تر مورد استفاده قرار میگیرد.

 

قیچی کابل بر دستی چیست؟

خرید قیچی کابل بر دستی

صنایع تولیدی و بازرگانی رستگار صنعت انواع قیچی کابل بر دستی را با بهترین قیمت های بازار برای خریداران عزیز فراهم نموده است.

سایت رستگار صنعت دارای بالاترین تنوع در برند و سایز قیچی های کابل بر دستی میباشد.بعنوان نمونه اگر به دنبال قیچی کابل بر بزرگ می باشد پیشنهاد می کنیم از محصول قیچی کابل بر بزرگ (RSCO) مدل MCS-500 دیدن نمایید.

برای خرید قیچی کابل بر دستی با مناسب ترین قیمت و تخفیف های ویژه علاوه بر سایت رستگار صنعت میتوانید با کارشناسان مجموعه نیز تماس حاصل فرمایید.

همچنین شما میتوانید به صورت حضوری به فروشگاه رستگار صنعت نیز مراجعه نموده و خرید قیچی کابل بر دستی خود را انجام دهید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.