گریس پمپ بادی چیست ؟

گریس پمپ بادی چیست ؟

گریس پمپ بادی چیست ؟

در صنعت تمامی کشور ها و در جهت روانسازی بسیاری از ماشین آلات صنعتی از ماده ای به نام گریس استفاده میشود .

گریس ها مدل های بسیار زیاد و متفاوت دارند ، برای انتقال گریس به محل مورد نظر از ابزاری به نام گریس پمپ استفاده می گردد .

گریس پمپ ها چند دسته تقسیم میگردد که هر کدام از کارایی منحصر به فرد خود را دارند :

در این قسمت میخواهیم اطلاعاتی در مورد گریس پمپ های بادی به شما ارائه دهیم .

 

گریس پمپ بادی چیست ؟

گریس پمپ های بادی به دو دسته تقسیم میشوند :

گریس پمپ بادی مخزن دار 

-گریس پمپ بادی بدون مخزن

 

کارکرد گریس پمپ بادی مخزن دار به  این صورت است که مخزن گریس پمپ را باز نموده و بعد از ریخت گریس داخل مخزن و بستن مخزن گریس پمپ هوای ورودی را به سری پمپ گریس پمپ وصل و سپس از آن میتوان استفاده نمود .

شایان ذکر است که گریس پمپ های بادی با ابعاد و لیتراژ های مختلف کارایی متفاوتی دارند به طور مثال گریس پمپ های بادی در مکانیکی کوچک با گریس پمپ بادی در گاراژ های بزرگ با یکدیگر متفاوت است و یا  گریس پمپ بادی که در کارخانه جات سیمان مورد استفاده قرار میگیرد با سایر گریس پمپ ها متفاوتند .

تفاوت این گریس پمپ ها در شکل و نوع کارکرد آن نیست بلکه مکان ، آلایندگی ،فشار جریان ورودی هوا ، نوع گریس ، دمای هوا ، و ….. می باشد به همین دلیل گریس پمپ های مخزن دار متفاوتی طراحی و تولید شده است .

تمامی این گریس پمپ ها دارای منبع گریس ، گان گریس پمپ ، هرز گرد انتهای گان گریس پمپ ،شیلنگ فشار قوی گریس ، چرخ های گردان ،پمپ گریس بادی و ….. هستند اما تفاوت آنها در اندازه مخزن و نوع فشار خروجی گریس پمپ هستند .

گریس پمپ های بادی بدون مخزن هم کارایی خواص خود را دارند و برای قسمت هایی که مخزن های بزرگ 220 لیتری و یا سطل های استاندارد خود را دارند کارایی دارد به این صورت که درب مخزن رو باز نموده و سپس پمپ گریس را بر روی مخزن قرار میدهیم و بعد از شروع به کار میکنیم .

برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد گریس پمپ های بادی میتوانید به سایت رستگار صنعت مراجعه نمایید و انواع گریس پمپ های بادی در برند های مختلف ( گریس پمپ بادی رستگار صنعت ، گریس پمپ بادی آر اس اکو ، گریس پمپ بادی ایتالیایی ، گریس پمپ بادی او ام پی ، گریس پمپ بادی گراکو ، گریس پمپ بادی المانی ، گریس پمپ بادی چینی ، گریس پمپ بادی تایوان و …. )

را مشاهده نمایید همچنین برای خرید گریس پمپ بادی می توانید خرید خود را در صفحه اصلی هر محصول ثبت نمایید .

 

رستگار صنعت

تلگرام رستگار صنعت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.