پولی کش هیدرولیک چیست؟

پولی کش هیدرولیک چیست؟

 

پولی کش هیدرولیک چیست؟

 

پولی کش هیدرولیک چیست؟

دستگاه پولی کش هیدرولیک (HYDRAULIC PULLER) که به نام دستگاه پولیکش روغنی هم شناخته می شوند ابزاری است که از آن برای جدا کردن و بیرون کشیدن پولی ها ، بلبرینگ ها ، چرخ دنده ها و قطعات از روی شفت استفاده می شود.

 

پولی کش هیدرولیکی به نام های متفاوت و گوناگونی مانند :

 

فولی کش هیدرولیک ، بلبرینگ کش هیدرولیک ، بیرینگ کش هیدرولیکی و فولی در آور هیدرولیکی شناخته می شود.

پولیکش هیدرولیکی از لحاظ کارکرد مشابه به پولی کش دستی می باشد. با این تفاوت که دارای سرعت ، قدرت و توان بالاتری می باشد.

پولی کش هیدرولیک چیست؟

 

همچنین پولی کش هیدرولیک دارای انواع و مدل های گوناگونی می باشد. این پولی کش ها باتوجه به کاربرد و ویژگی هایی که دارد از آن ها استفاده می شود.

پولی کش هیدرولیک در مراکز صنعتی و مکانیکی مانند کارخانه ها و یا تعمیرگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد .همچنین از این وسیله برای تعمیر کردن انواع ماشین آلات صنعتی استفاده می شود .

 

پولیکش هیدرولیک یا فولی کش هیدرولیک از نظر ساختار در دو مدل زیر طراحی می شود. هرکدام از آن ها دارای ویژگی و کاربردهای متنوعی می باشند که در ادامه توضیح داده خواهد شد :

 

پولی کش هیدرولیک پمپ سرخود : در نوع پمپ سرخود سیستم های کلی آن که شامل جک و پمپ و انتقال می باشد بر روی پولیکش نصب شده است و نیازی به تعمیرات نیست.تنها در صورتی احتیاج به تعمیر می باشد که از دستگاه نشتی روغن داشته باشیم .

پولی کش هیدرولیک چیست؟

پولی کش هیدرولیک پمپ جدا : در این مدل ، دستگاه پولیکش احتیاج به شارژ مجدد و تعویض روغن دارد.

 

پولی کش هیدرولیک چیست؟

 

نکات مثبت استفاده از پولی کش هیدرولیک :

 

a-می توان گفت پولی کش هیدرولیک در مقایسه با پولی کش دستی دارای سرعت ، قدرت و امنیت بالاتری می باشد همچنین جنس بدنه این پولیکش های هیدرولیکی ساخته شده از فولاد ضد زنگ می باشد که باعث بالا رفتن طول عمر این وسیله می شود.

b-پولی کش های هیدرولیکی از نظر وزنی در مدل های گوناگونی از 5 تن تا 50 تن موجود می باشند.

c-قابلیت چرخش 360 درجه را دارا می باشد که این امر استفاده آسان تر از دستگاه را برای افراد فراهم می کند و  به دلیل اینکه دارای سرعت زیاد و قدرت بالایی می باشد بیشتر برای قطعات بزرگ قابل استفاده است.

d-بازوهای موجود در پولی کش هیدرولیکی به صورت همزمان داخل و خارج می شود که این کار موجب جلوگیری از خم شدن بازوها و جلوگیری از انحراف می باشد.

 

 

پولیکش های هیدرولیکی موجود در سایت رستگار صنعت از قیمت مناسب و کیفیت بالایی برخوردار می باشند.

همچنین شما میتوانید برای اطلاع از قیمت پولیکش هیدرولیکی و خرید اینترنتی پولیکش هیدرولیکی به صفحه داخلی آن در سایت مراجعه کرده و نسبت به خرید این محصول اقدام نمایید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.