آماده سازی لوله پلی اتیلن قبل از جوشکاری

آماده سازی لوله و اتصالات پلی اتیلن قبل از جوشکاری

آماده سازی لوله و اتصالات پلی اتیلن قبل از جوشکاری

 

خرید دستگاه جوش پلی اتیلن

 

زمانی که بخواهیم لوله پلی اتیلن بات فیوژن را جوشکاری کنیم باید به نکات زیر توجه کنیم.

جوشکاری لوله پلی اتیلن بات فیوژن به دو صورت امکان پذیر است. یکی جوشکاری پلی اتیلن با دست, یکی جوشکاری پلی اتیلن با دستگاه جوش پلی اتیلن و دیگری با اتوی جوش پلی اتیلن .

در جوشکاری با اتوی پلی اتیلن توجه کنید که دو طرف لوله اتصال خود کاملا درست بریده شده و کاملا عمود باشد. در غیر این صورت پس از عملیات جوشکاری احتمال اینکه دستگاه جوش شما درست کار نکند زیاد است.

پس از آماده سازی لوله و اتصال خود اتوی جوش پلی اتیلن خود را روشن نموده و نسبت به ضخامت لوله و اتصالات و دمای محیط, دمای اتوجوش را تنظیم نموده و کمی زمان داده شود تا اتو به دمای مورد نظر برسد.

در صورتی که لوله دارای طول بلند باشد و یا ضخامت آن بالا باشد باید در سطح صاف قرار گیرد.

 

آماده سازی لوله و اتصالات پلی اتیلن قبل از جوشکاری

 

برای گرفتن لوله, اتصال و نزدیک نمودن آن به صفحه  اتوی جوش پلی اتیلن باید از آچار زنجیری پلی اتیلن یا آچار پلی اتیلن استفاده نمود. زیرا زمانی که لوله در اتصال بر روی صفحه قرار گیرد, به فشار بالایی بر روی صفحه نیاز است. اگر به دنبال آچار برای این کار می باشد پیشنهاد می کنیم از صفحه محصول آچار زنجیری لوله رستگار صنعت PEW160 دیدن کنید.

آچار پلی اتیلن

اگر به نکات ذکر شده عمل نشود یا در زمان سرد شدن احتمال شکستن جوش پلی اتیلن بسیار زیاد است.

 

خرید اتصالات پلی اتیلن

 

خرید اتصالات پلی اتیلن در سایت رستگارصنعت به سهولت قابل انجام است.

همچنین شما میتوانید برای خرید اتصالات پلی اتیلن  به صورت حضوری به فروشگاه رستگارصنعت مراجعه فرمایید. یا با کارشناسان مجموعه ی ما تماس حاصل فرمایید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.