بررسی تمامی کاربردهای اره افقی بر

اره افقی بر و کاربردهای بی نظیر آن را در صنعت نمی‌توان نادیده گرفت. به گونه‌ای که به این ابزار اره همه کاره هم می‌گویند. شما برای برش دادن مواد مختلف می‌توانید از این ابزار به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. به این دلیل که تنها برای برش دادن چوب مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و شما برای برش ایرانیت، پلاستیک، فلز و بسیاری از مواد این‌چنینی هم می‌توانید از چنین ابزاری به راحتی استفاده کنید. ما در ادامه بیشتر در مورد موارد استفاده و کاربرد این نوع اره با شما کاربران عزیز صحبت خواهیم کرد. با رستگار صنعت همراه باشید.

اره افقی بر چیست؟

قبل از اینکه به بررسی کاربرد اره افقی بر بپردازیم، باید بگوییم که این نوع اره به صورت صاف یا منحنی می‌تواند انواع چوب، فلز، مصالح ساختمانی و مواد این‌چنینی دیگر را برش دهد. برش این اره به صورت حرکت رفت و برگشتی تیغه است که اپراتور عملکرد برش را انجام دهد.

می‌توان گفت ساختار این دستگاه شبیه اره عمودبر است که با توجه به نوع مواد، شکل ظاهری و دندانه تیغه‌ها هم تفاوتی بین این دو اره وجود دارد. حقیقت امر این است که اره عمودبر به خاطر زاویه برش و نحوه در دست گرفتن دستگاه، تفاوت خود را با اره افقی بر مشخص می‌کند. همان‌طور که از نام این اره مشخص است، شما برای برش‌های افقی می‌توانید از آن استفاده کنید.

موارد استفاده از اره افقی بر

حال نوبتی هم که باشد نوبت بررسی اره افقی بر و کاربردهای بی نظیر آن می‌رسد که می‌توان گفت معمولاً زمانی از این اره بیشتر استفاده می‌کنند که عملیات برش باید در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود، زمانی که صحبت درباره سرعت باشد آن‎چنان استفاده از این ابزار در اولویت قرار نمی‌گیرد و به همین خاطر، امروزه در صنعت این نوع اره بسیار مورد استفاده است. معمولاً برای انجام برش‌های دایره‌ای و شعاعی شکل می‌توان اره افقی بر را بهترین ابزار معرفی کرد. ما در ادامه به بررسی موارد استفاده از این اره البته به صورت مختصر ولی مفید که خواهیم پرداخت ولی بدانید که کاربرد این ابزار بیشتر از مواردی است که بیان می‌کنیم.

· صنعت چوب

کاربرد اره افقی بر بیشتر در صنعت چوب دیده می‌شود که برای هرس کردن درختان نمی‌توان از کاربرد این اره غافل شد؛ چرا که به راحتی می‌تواند چوب‌ها را در فرم‌های گوناگون از الوار تا ورقه‌های چوبی به ساده‌ترین شکل ممکن برش داد.

کاربرد اره افقی بر

· صنعت ساخت و ساز

در حوزه ساختمان‌سازی هم کاربرد و موارد استفاده از اره افقی بر بسیار زیادی است؛ چرا که از تیغه‌های این اره می‌توان به راحتی برای برش دادن سنگ، سرامیک و بسیاری از متریال‌های این چنینی دیگر هم استفاده کرد. به همین خاطر برای پروژه‌های عمرانی که سرعت عمل در اولویت قرار می‌گیرد، معمولاً استفاده از اره افقی بر در ساختمان سازی بسیار مورد توجه می‌تواند باشد. البته از تیغه‌های پیشرفته برای این اره در این صنعت استفاده می‌کنند که این توانایی را داشته باشد که به راحتی فرایند تخریب را هم انجام دهد.

·برش لوله

برای برش دادن لوله‌ها در صنایع مختلف هم می‌توان روی کاربرد اره افقی بر حساب کرد؛ چرا که یکی از دلایل استفاده از این اره برای برش دادن ورقه‌های بسیار نازک فلزی است. شما می‌توانید تیغه اره افقی بر را به راحتی خم کنید تا بدین صورت لوله‌های فلزی را از دیوار بیرون کشیده و برش دهید.

·برش گوشت

شاید تا به حال نشنیده باشید اما از جمله کاربرد اره افقی بر به فضای کشتارگاه‌ها هم مربوط می‌شود که با وجود تیغه‌های این اره می‌توان به راحتی انواع گوشت را برش داد. به همین خاطر، در کشتارگاه‌ها این ابزار برای اینکه سرعت برش را بالا می‌برند، بسیار مورد کاربرد قرار می‌گیرند‌.

انواع اره افقی بر

حال که در مورد کاربرد اره افقی بر با شما صحبت کردیم،  بهتر است انواع آن را هم مورد بررسی قرار دهیم. اره‌های افقی بر معمولاً به در 2 گروه برقی و شارژی دسته‌بندی می‌شوند، این اره را با توان ۶۵۰ تا ۱۱۰۰ وات می‌توانید انتخاب کنید.

اره افقی بر برقی از برق مستقیم استفاده می‌کند و طبیعتاً نسبت به مدل‌های شارژی از توان بیشتری بهره‌مند است. اره افقی بر شارژی هم برای زمانی که برق مستقیم در دسترس نیست، مورد استفاده قرار می‌گیرد که هر چقدر توان باتری و ظرفیت اره افقی بر شارژی بیشتر باشد، طبیعتاً عملکرد بهتری را هم می‌توان انتظار داشت.

چنانچه قصد خرید اره افقی بر ارزان با بالاترین کیفیت را دارید میتوانید از طریق همین سایت انواع اره افقی بر های برقی و شارژی را با هم مقایسه کنید و سپس اقدام به خرید محصول موردنیازتان نمایید.

انواع تیغه اره افقی بر

راهنمای استفاده از اره افقی بر

برای کاربرد اره افقی بر بهتر است از دستکش و عینک ایمنی هم استفاده کنید تا با خطرات ریز و درشتی روبرو نشنوید؛ چرا که به هر حال ممکن است قطعات ریز و پلیسه‌ها پرتاب شوند و به همین دلیل استفاده از دستکش و عینک ایمنی لازم و ضروری است. سعی کنید با دو دست خود دستگاه را نگه دارید تا در حین کار وزن زیاد اره باعث از بین بردن تعادل شما نشود.

سخن پایانی

به صورت مختصر ولی مفید درباره اره افقی بر و کاربردهای بی نظیر آن با شما کاربران عزیز صحبت کردیم. این چنین ابزاری به دلیل اینکه می‌تواند سرعت کار را افزایش دهد، امروزه این‌چنین مورد استفاده و کاربرد قرار می‌گیرد. به همین دلیل، شما در صنایع مختلف می‌توانید از این اره به راحتی استفاده کنید، ولی بهتر است از یک فروشگاه اینترنتی معتبر نسبت به خرید یک اره افقی‌بر باکیفیت و استاندارد اقدام کنید. در صورت نیاز به دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.