کار با دستگاه لوله بازکنی

کار با دستگاه لوله بازکنی

کار با دستگاه لوله بازکنی

 

لوله بازکنی

شیوه های مختلفی برای باز کردن گرفتگی های فاضلاب یا … وجود دارد که از مهم ترین و پرکاربرد ترین آنها میتوان به :

فنر لوله بازکنی , دستگاه لوله بازکنی , دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا و … اشاره کرد.

کار با فنر لوله بازکنی یکی از رایج ترین شیوه ها در بازکردن لوله فاضلاب است که از مهم ترین دلایل آن قدرت بالا و آسیب نرساندن به لوله می باشد.

کاربرد دستگاه لوله بازکنی

در گذشته برای باز کردن لوله ها فنر را به همراه دریل استفاده میکردند اما به این دلیل که سرعت دریل در اول کار بالاست و به طور ناگهانی سرعت گرفته و باعث آسیب به لوله می شد کمتر از این روش استفاده می شود.

 

دستگاه لوله بازکنی چیست

 

کار با دستگاه لوله بازکنی

کاربرد دستگاه لوله بازکنی

دستگاه لوله بازکنی ابزار تاسیساتی برای بازکردن انواع لوله های فاظلاب است که در موارد صنعتی و خانگی استفاده می شود و با تولید آن بازکردن گرفتگی ها بسیار سریع تر و راحت تر شده.

دستگاهای لوله بازکنی متشکل از فنر موتور است که این موتور نیروی نیروی لازم برای حرکت و چرخش فنر را ایجاد کرده و باعث باز شدن گرفتگی ها توسط فنر می شود.

 

طرز کار دستگاه لوله بازکنی :

کار با دستگاه لوله بازکنی

-در ابتدا دستگاه لوله باز کنی را به برق شهری وصل می کنیم سپس به آرامی فنر دستگاه را به درون لوله حرکت می دهیم , دستگاه دارای کلید چپ گرد و راست گرد هست که تاثیر دستگاه را بیشتر می کند.

 

کاربرد دستگاه لوله بازکنی

 

دقت کنید زمانی که ما بخواهیم از فنر با قطر و متراژ بالا استفاده کنیم باید از دستگاه لوله بازکنی با قدرت بالاتر استفاده کرد به این صورت که قدرت الکتروموتور دستگاه بتواند جواب گوی فنر باشد.

-این دستگاه ژنراتور لوله بازکنی دارای کلاج خلاص کن دار می باشد به صورتی که اگر نخواهیم در زمان روشن بودن دستگاه فنر چرخشی داشته باشد دسته کلاج را آزاد نموده و در صورت گرفتن کلاج دستگاه سه نظام دستگاه لوله بازکنی به فنر درگیر شده و باعث چرخش فنر میگردد.

-پیشنهاد میشود که در زمان کار در هر چند ثانیه کلاج را آزاد نموده و با توجه به درگیری فنر در جای مربوطه به آرامی کار انجام پذیرد .

-بعد از باز شدن لوله توسط دستگاه فنر را بیرون آورده و آب داخل لوله میریزیم.

 

برای خرید دستگاه لوله بازکنی میتوانید به سایت رستگار صنعت مراجعه کرده و خرید لوله بازکن صنعتی خود را انجام دهید.

 

رستگار صنعت

تلگرام رستگار صنعت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.